Σάββατο 18 Μαΐου 2024

Σε νέες περιπέτειες εισέρχεται, όπως όλα δείχνουν, το πολύπαθο έργο της Πατρών - Πύργου με αφορμή το ενδεχόμενο ανάληψης των εργολαβιών του Όμιλου Καλογρίτσα από την εταιρεία «ΑΚΤΩΡ».

Δεν είναι τυχαίο ότι ο ανεξάρτητος βουλευτής και πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, Νίκος Νικολόπουλος έφερε το θέμα στη βουλή και μάλιστα πρόκειται να καταθέσει ερώτημα προς τον πρωθυπουργό, αλλά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης σχετικά με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας για την εμπλοκή του Ομίλου Καλογρίτσα με την Τράπεζα Αττικής και για την διαφαινόμενη αλλαγή αναδόχου στις τέσσερις εργολαβίες που μειοψήφησε ο Όμιλος Καλογρίτσα στον αυτοκινητόδρομο, συνολικού προϋπολογισμού 250 εκ. ευρώ, προκειμένου να μη ζημιωθεί η τράπεζα πολλά  εκατομμύρια από τις εγγυητικές επιστολές που έχει εκδώσει για τον όμιλο Καλογρίτσα (Τοξότης) αν κηρυχθεί έκπτωτος από τα έργα.

«Γιατί δεν μπορεί να γίνει νέος διαγωνισμός;»

«Την ώρα που γράφονται όλα αυτά, η διοίκηση της Τράπεζας Αττικής τηρεί σιγή ιχθύος, ενώ θα έπρεπε να διαφωτίσει τους πάντες σχετικά με όσα συμβαίνουν και αφορούν, τόσο την τράπεζα και το δημόσιο χρήμα, όσο και ένα πολύ σημαντικό έργο για τους πολίτες της Πελοποννήσου» τονίζει ο Νίκος Νικολόπουλος, που μεταξύ άλλων θα θέσει τα εξής ερωτήματα προς την κυβέρνηση:

  • Είναι θεμιτή και νόμιμη η αλλαγή αναδόχου των έργων με τον τρόπο που αναφέρεται στα δημοσιεύματα και αν ναι, που αποδίδεται η πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία, μία τράπεζα να υποκαθιστά το αρμόδιο υπουργείο και να λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ εργολάβων;
  • O νέος ανάδοχος θα κατασκευάσει το έργο με το ίδιο ποσοστό έκπτωσης και αν όχι, γιατί δεν μπορεί να γίνει νέος διαγωνισμός;
  • Ποια μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για την διαφανή αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου της Τράπεζας Αττικής και την αποφυγή τυχόν ζημιάς σε βάρος του δημοσίου και των ασφαλιστικών ταμείων από τα υψηλού ρίσκου δάνεια του Ομίλου Καλογρίτσα που φέρονται να ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια

Αν δεν είχε σπάσει σε 8 κομμάτια…

Η συνέχεια …επί της οθόνης για ένα έργο που δικαιολογημένα έχει χαρακτηριστεί σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Το οποίο αν δεν είχε σπάσει σε 8 κομμάτια σήμερα θα βρισκόταν σε στάδιο ολοκλήρωσης. Με τους Ηλείους να θρηνούν συνεχώς νεκρούς στο σημερινό δρόμο –καρμανιόλα και την πολυπόθητη ανάπτυξη να μένει στα λόγια τις υποσχέσεις και τις εξαγγελίες.

Pin It

symposio 1

symposio 1